Skönt med fredag!

Veckan som gått har inneburit mycket pluggande för min del. Jag är faktiskt väldigt taggad nu även om det är ganska svåra grejer jag läser nu. :/ Men jag börjar iaf få ett sammanhang mellan allt vi läst nu! Känns jättekul..
Vi har även hunnit vara hemma hos Alex, Colin&Lizette i måndags. Vincent och Colin är verkligen bästisar. Dom pussas och kramas och busar! :)
Ida har varit och fikat med sin lilla mage. ;) Läänge sen hon träffade V nu så hon blev nog lite paff att det hade hänt så mycket. Hon är verkligen jättefin med sin lilla mage.
Det har varit 2 hockeymatcher också..Tyvärr också 2 förluster och därmed rök den Allsvenska platsen. Bara att börja om från 0 igen.. Men men..Det går förhoppningsvis bättre nästa säsong!

Mamma&pappa kom i alla fall iväg till Thailand igår morse efter mycket om och men...Det var dom värda! Hoppas att dom verkligen njuter och mår bra. Men det tror jag nog! <3

Idag har vi varit på öppna förskolan och på stan en sväng. Ikväll blir det fredagsmys med tacos och godis.
Imorgon ska jag jobba hela dagen tyärr.. :/ Känns sådär.. Men bara att bita ihop.

På söndag tänkte jag eventuellt åka till badhuset med V..Det var länge sen nu och han gillar ju det! Linus har match tror jag? :/

Så den här helgen blir det inte mycket till familjehelg direkt. Nästa vecka börjar schemat på gymmet, jag ska plugga och försöka massera en del dessutom. Fullspäckat schema med andra ord! Det gillar vi!

Nu ska vi handla några saker och sen blir det matlagning och massa mys!

Trevlig helg!

/Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!