Jobb!

Igår kväll var det fredagsmys... Hanna, Fredde & ungarna var hos oss, och Malin kom också förbi..Vi käkade tacos och tittade på tv. Det blev en ganska sen kväll. Tror vi somnade vid 00.30. Men jag vakande 07.30 imorse och kände mig skapligt utvilad ändå.

Idag har jar jobbat hela dagen. 9-18..Så jag är med andra ord fortfarande kvar på jobbet. Ikväll blir det nog räkor, pasta och lite rödvin! :) Lyxa till det lite på lördagen!

Linus har bortamatch imorn så jag och Vinne ska nog spendera dagen med Jossan och Lukas! Vi får se vad vad hittar på för skoj..

Nee nu vill jag hem..Saknar mina grabbar.. <3

Ha en bra kväll!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!