Helgen är över

Då var det måndag igen.

Helgen har varit trevlig. Fredagen bestod av grillning och fredagsmys med Jossan&Danne. Lite planering av semester hann vi med. Och jag fick mysa med Lukas. :)
Lördagen innebar fest. Minst sagt. Jag hann göra mig fin i håret hos Ewe innan. Där bli man alltid lika nöjd! Hon kan inte misslyckas den kvinnan alltså! Så gå till henne om ni vill få bästa resultat. Evelina på Klippoteket.

Festen då! Joo det var fest kan jag säga. Några av tjejerna träffades på Munken innan för ett glas. Sen tog vi taxin till Mässhallen. Där väntade en del överraskningar i form av 3-rätters och diverse framträdanden. Jättekul med mycket dans och galenskap. Som alltid när vi drabbar samman. ;)
Kvällen fortsatte på VK för att sedan avslutas på McDonalds..Väl hemma somnade man ovaggat i sängen och sov till 11 igår. Skönt värre! Mamma och pappa bjöd på grillat och jag tog mig ett bad. Sen såg vi en film innan sängen väntade återigen.

Det var min helg det. Eller jaa..de roliga sakerna från helgen i alla fall. Lite städning och helrenovering av liten hund blev det också. Och nu står även utemöblerna på plats så nu är det bara att värmen och sommaren kommer.

Den här veckan är man ledig en del vilket jag ser fram emot. Men nu ska jag jobba några timmar.

Trevlig måndag vänner.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!