Godmorgon!

Godmorgon godmorgon!

Har gjort mina dagliga morgonsysslor på jobbet nu. Nu blir det lite kaffe..
Kom att tänka på en sak i måndags när jag jobbade. Jag står ju i en reception. Om det kommer kunder ska ju jag vara trevlig/artig och säga hej eller godmorgon eller något i den stilen. Då kom jag på att om jag börjar säga till exempel Godmorgon, då säger 9 av 10 personer likadant. Det är nästan ingen som hittar på någon annan egen fras då. Utan det blir nästan alltid samma som den personen som började prata.
Kom också på att det kan bli lite pinsamt, i alla fall kan det hända mig. Om någon säger tja när dom kommer in och jag har tänkt säga hej eller något annat så blir jag antingen tyst en stund innan jag kommer på vad jag ska säga eller så blir det en blandning mellan hej och tja..!? :/ märkligt det där...
hahah lustig tanke men ändå.

Igår var Ewe hemma hos oss. Vi käkade och fikade. Sen gick jag och syrran in till gymmet. Solade. Och gick tillbaka hem. Så vi gick 1,4 mil igår. Känns idag kan jag lova!

Idag blir det jobb. Fika hos Nathalie och kanske hockey. Har inte bestämt mig än!

Nu börjar jag längta till lunchen. Har med mig köttfärsås idag! Mums!

Trevlig lillördag på er.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!