Glad Påsk!

Har nu haft några lediga dagar och det har varit underbart! Jag mår bra av solen, så är det bara. :)
I torsdags var Alex&barnen, Johanna, Jonna, Alice och hennes man från Norrland och hälsade på. Vi åt mat, busade med barnen och fikade ute i solen. Ljuvligt!
Kvällen tillbringade jag och V hos Hanna och grabbarna. Det blev pizza och TV tittande.
Vinne höll ut och somnade inte fören 21.30. Men då var han så trött att han bara låg och yrade. hihi

På fredagen åkte V och jag på tävling med Jossan&Lukas. En heldag i stallet för att sedan avsluta frdagen med påskmat hos svärmor och svärfar.
Även gårdagen betydde tävling. Jag följde med Jossan och Klappis på Pay and Jump. Det blev nolla och succe. :D
Dom var superduktiga båda två. Sedan åkte jag hem och tillbringade kvällen hos mamma och pappa med släkten. Grillat stod på menyn. Mumma! Alla andra åt även kräftor till förrätt men det är inte min starka sida! :/

Idag ska jag jobba hela dagen. 10-19 så det blir inte mycket annat gjort för min del. Däremot är jag ledig imorgon så då ska vi vara ute i solen hela dagen tror jag.

Jag har gjort en hemsida nu som ni mer än gärna får besöka.
Adressen dit är http://hastfysioterapeut.n.nu

Glad påsk på er allihopa. Ut i solen och njut åt mig med!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!