Efterlängtad fredag!

Veckan som varit har gått i kära vänners tecken. Har hunnit med att träffa både "gamla" välbekanta vänner och "gamla" vänner som jag inte träffat på väldigt länge. Mys!
Veckan har även varit ett pusslande med jobb för att sedan åka hem och byta av Linus så han också har kunnat jobba. Vincent har nämligen haft vattkoppor. Tror vi! Grejen är att han bara har haft några i pannan..Ingen feber, han har inte kliat på dom, inte varit hängig (snarare tvärtom), dom har inte vätskat sig heller men nu ser det ut som att dom har torkat!? Svårt att veta tycker jag..Men vad ska det annars ha varit?
Var inne på 1177 och där stod det att vattkoppor brukar gå över på ca 1 vecka och han har haft det sedan i söndags.. Men men..
Vi har i alla fall varit hemma med honom hela veckan! Han klättrar på väggarna..

Ikväll blir det premiärgrillning.. Ska bli fruktansvärt gott! Älskart!

Imorn ska jag bli fin i håret hos Ewe och på kvällen vankas det fest med grabbar och fruar i Vita Hästen.. Kul!

Imorn kommer mina älskade föräldrar hem från Thailand. Måste säga att det är tomt utan dom så nu är det dags att dom kommer hem igen! <3

Ha en trevlig helg så ses vi kanske ute i vimmlet på lördag! ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!