Effektiv dag

Igår var en härlig dag. Vi hann med mycket måste jag säga. Jag var iväg och masserade på morgonen. Sen hem och hämta grabbarna för lite storhandling på Maxi. Vinne åt som vanligt korv med bröd. Han älskart! :)
Sen hem igen. Lägga V i vagnen. Rensa kyl, frys, skafferi och in med allt det nya. Linus åkte iväg och kastade allt skit vi hade i förrådet. Sen fick han rensa avloppen när han kom tillbaka, usch vad äckligt! ahahaa
Bäddade rent i sängarna, vattnade blommor, tog hand om tvätt och ställde iordning på altan.
Sen cyklade vi bort till mamma och pappa och fick jättegod mat. Men det var vi värda! ;)
Jag pumpade däcken på min cykel, smörjde kedjan och tvättade den innan vi begav oss hemåt igen. Så jaa vi hann med en hel del på vår lediga dag. Kvällen avslutades i soffan med en film.
V är på dagis idag. Första gången på 2 veckor. Jag tror han saknade det. Leka med alla barn och slippa vara hemma med tråkiga mamma och pappa! ;) Nee han har haft det bra hemma i det fina vädret.
Jag sitter med huvudet i böckerna just nu. Väldigt krångligt för tillfället. Hoppas polletten trillar ner snart..Vore bra! :D
Nu är det bäst att sätta fart. En kopp kaffe så är jag fit for fight igen.
Trevlig tisdag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!