Äntligen helg!

Eller jaa om några timmar i alla fall. Ska jobba ett tag till..men sen, sen är det äntligen helg!

Igår jobbade jag. Sen hade ju mammas och pappas bil fått för sig att den skulle gå sönder nu när dom är i Thailand och jag kör den. Tack för det! Så efter jobbet fick jag köra den till verkstan. Som vanligt när jag är på en verksta gör jag bort mig. Grejen med bilen är/var att det lät väldigt konstigt, som jag upplevde det från framhjulen. Receptionsmannen frågar om det är bytt till sommardäck nyligen? Neej det tror jag inte säger jag då. Men det ser du ju på däcken säger han..Neej det gör jag inte!
Det är nog bäst att du kör bilen själv och säger vart felet ligger tror jag..Det är lite svårt att förklara!
Jag kommer hem och berättar och får då veta att dom visst bytt däcken precis innan dom åkte! Tack för den!
Så förmodligen är hjulen inte riktigt ditsatta eller något sådanat. Jaja! Bara att hämta den och se glad ut!

Igår var det dans för min del på kvällen. Skitkul som vanligt men jag är så förbannat otränad för tillfället. Jobbigt jobbigt! Men det ska jag väl ta tag i snart också.. Ska bara hitta tiden någonstans.

Ikväll blir det i alla fall fredagsmys med Della och barnen. Länge sen vi sågs nu så det ska bli jättekul! :)

Stackars L är påväg till Asplöven för säsongens sista helt obetydelselösa match. :/
Tror inte det finns en enda del på kroppen där han inte har ont just nu. Sen blir det VILA som gäller för herr Näsström. Sådetså.. Jaja vi får hoppas dom får med sig en vinst uppe från Norr så resan hem inte blir extra tung.

Imorn blir det nog att åka iväg och titta på lite hoppning. Vinne får snällt följa med sin mamma. Jag tar med lite ätbart så går det nog bra ett tag. ;) Får se om Jossan&Lukas hänger på! Vore trevligt tycker jag.

Trevlig helg kära vänner, vad ni nu ska hitta på!

Kram B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!