Älskade soooool

Jag säger alltid att jag är född i fel land. Älskar verkligen Sverige men jag vill ha sommar året om. Det finns absolut ingen annan tid på årte då man känner sig så pigg, glad och fräsch som på sommaren!
Igår var jag ledig! V och jag var ute och gick med Affe på morgonen. Vinne åkte i sin cykel som han älskar. Han gör dock inga större försök till att trampa själv. :)
Sen åkte vi bussen till Vasaparken. Vinne lekte och gungade och studerade de stora barnen ganska mycket.
Sen blev det lunch ute på syrrans gård och barnen lekte sedan ute hela dagen. Så från 9-18 var vi ute hela tiden. Vi hann till och med äta middag ute. Den bestod av pannkakor till barnens stora förtjusnig. ;)

Kvällen avslutades med en långpromenad med Ewe. Till en början var det kallt men när vi väl fått upp tempot svettades man lite. Så 45 minuters promenad innan dusch och säng väntade hann jag också med.
Har verkligen fått färg i ansiktet känner jag! Efter duschen igår hade jag skapligt snygga linjer efter t-shirten. :D

Idag jobbar jag till 14..sen blir det nog en promenad hem. Handla lite, eventuellt promenad med Ewe ikväll igen och sen tror jag att det blir en tidig kväll.

Imorgon ska vi träffa Alex och Johanna. Hoppas det är fint väder även då så vi kan vara ute och leka och dricka kaffe.. ;)

Trevlig onsdag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!