Akupressur

Till alla hästägare!

Jag håller just nu på att lära mig akupressur!
Väldigt intressant, lärorikt, spännande men framför allt, otroligt effektivt och bra!
Alla hästar som jag provat på har svarat superbra på det.
Så har du en häst som har problem någonstans, som är uppstressad, har kolik, spatt, atros jaa i princip vad som helst som bekymrar dig som ägare eller framför allt hästen...Prova akupressur..

Man kan aldrig göra någon skada på hästen utan det värsta som kan hända är att det inte händer något alls.

Hör av er till mig om ni känner att ni vill testa..

[email protected] eller 0761-670065

/Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!