Vanlig måndag!

Vincent och jag har haft en mysig eftermiddag...Vi har ätit vindruvor, spelat hockey och tittat på hockey på tv. Sen åkte vi och köpte nya gardiner till vardagsrummet.. Ska byta lite färg och så! Blir nog skitbra nu till hösten.
När vi kom hem åt vi gröt och mackor och sedan tog vi en dusch..Lilleman somnade duktig klockan 19.20 och sover nu som en stock..Jag har hunnit plugga en del och nu tittar jag på tv och väntar på att Linus ska komma hem. Han är på möte!

Imorgon kommer Jossan hit. Vi ska äta frukost och prata om livet! Kan kanske bli en sväng in till stan, köpa nya ljus och nya kuddar till soffan. Sen blir det nog sallad på Paus innan Vinne ska hämtas på dagis.

På eftermiddagen ska jag massera 2 islandshästar..Ska bli spännande då det sägs att islandshästar ska vara lite svårare att hitta musklerna på. Har fixat med journaler och annat idag så allt är färdigt, jag är lite av en planerare. Måste alltid ha koll på saker och vara förberedd.. :)

Nu ska jag se på nån film på kanal 9...Älskar krim!

Natti natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!