Tillbaka till verkligheten!

Hej på er!

Nu är jag hemma igen efter 5 dagar i Nääs...Ligger några mil från Göteborg, en liten håla men herregud vad vackert. En ridklubb precis vid vattnet vid ett slott! Synd bara att vädret var piss varje dag. Jag lärde mig oerhört mycket men ett tag kändes det omöjligt. Nu är det ju massa massa kvar att lära men nu kan jag utföra en massage alldeles själv. Känns jättekul att ha tagit det första steget mot en dröm jag länge haft, att få jobba med hästar!

Vi pratade just om det i helgen, drömmar! Om att livet är för kort för att skita i saker man vill göra. Man vet aldrig vad som händer och jag vill i alla fall inte ångra saker jag aldrig gjort. Så från och med nu ska jag satsa 110% i allt jag tar mig för.

Idag har jag varit hos Jossan och masserat. Det gick bra!

Nu måste jag hitta hästar att praktisera på.. Vill till en början iaf ha 3-4 hästar i veckan..
Så alla som vill ha gratis massage på sin häst kan höra av sig!
Så länge jag känner mig ny kommer jag inte ta något betalt, känns inte rätt!

Min lilla Vinne blev förresten glad att få träffa sin mamma igen. Jag var nog lite nervös för hur han skulle reagera. haha usch vad hemskt, klart han inte glömmer bort mig på 5 dagar, men ändå! :)
Han har blivit duktig på att härma ord och hans pappa är nog en liten idol just nu.
Allt som har med hockey att göra är "pappa" och det första han ska göra på morgonen är att hämta klubborna och spela "kickey"...Han hejar och skjuter och tekar...Dagis funkar kanon så det är jätteskönt!

Nu ska jag skriva journaler och mysa i soffan..
Imorgon blir det storhandling, lite lunch och kanske lite shopping på Maxi och hockey på kvällen.

Ha en trevlig kväll!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!