Tiden går fort...

När man har roligt brukar man ju säga...
Dagarna bara springer förbi..Känns nyss som lilla V fyllde 1 år och snart är han istället 1,5 år.. Numera är han ett inbitet dagisbarn. Igår när jag hämtade honom lekte han med 2 små tjejer. Han är sen väldigt noga med att säga "hejjå" till alla innan vi går hem.. :)

Annars rullar dagarna på som vanligt. I tisdags var Jossan här hela dagen. Det blev en lång frukost med nybakta frallor och kaffe, sen åkte vi in till stan och käkade lunch på Paus. Jossan shoppade lite och sen hem igen för att hämta V och fika. Jättetrevligt och mysigt. Hoppas våra planer blir verklighet! Vore skit skoj ju.. :D
På kvällen var jag och masserade 2 islandshästar. Gick bra men det tog sin lilla tid och när jag kom hem var jag skapligt frusen. Usch vad kallt det börjar bli. Men det är bara att inse att vintern närmar sig med stormsteg. Vill verkligen komma igång med massagen ordenligt nu. Massera så mycket hästar jag bara orkar. Det gäller ju att få in känslan för det! Men det kommer...

Igår var jag på mammas jobb på morgonen och skrev ut pappaer och fixade. Sedan bar det av till Maxi för lite lunchdejt med Della och Alex. Dom hade barnen med sig medan jag var barnfri! Kändes konstigt men som jag sa till dom, "vad jobbigt för er att inte få äta i lugn och ro" ;) hahahah
På kvällen var det hockey. Det blev vinst men det satt långt inne..

Stackars Vincent var så trött imorse så nu blir det inga mer onsdagsmatcher för honom.. I så fall få han nog vara hemma från dagis. Funkar ju inte att han sover när jag tar av pyjamasen, byter blöjan, tar på kläderna.. :/ Så det får bli hockey på söndagar för honom.

Helgen som kommer bjuder på kalas för hela slanten. På lördag ska vi till lilla Alex som blivit stor kille och fyller 1 år. På eftermiddagen ska vi till Linus syrra som också fyller år, dock några år äldre! ;)
Söndagen bjuder återigen på hockey...Så den här helgen vet vi vad vi gör! Skönt! heheh

Nu ska jag dricka mer kaffe och plugga vidare!

Ha en bra dag allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!