Mår som man förtjänar....

Jaha igår var det ju som sagt 25-årsparty för syrran. Vi var 13 tjejer som åt mat, drack alkohol, spelade sing star och andra lekar, snackade massa skit och bara umgicks. Det var verkligen jättetrevligt. Vi beställde en taxi till 00.30 och åkte in till Otten... Jag drack inte en droppe ute, det var väl sådär kul ute som vanligt! Vi gick i alla fall från Otten vid 02.30 och kände för lite kebab innan vi åkte hem. Jag beställde en kebabrulle, åt 2 tuggor och kände bara att det tog stopp. Jag och Ewe gick ut och satte oss utanför på en bänk. Jag ville bara sova. När Hanna var färdig tog vi en taxi hem. Efter en bit kände jag bara att jag mådde fruktansvärt illa, syrran frågade om jag ville kräkas och taxichauffören föreslog att jag skulle gå ur bilen för det är svindyrt att kräkas i en taxi...Så ut gick jag och fick då alltså sitta i en refug på söderleden och göra det jag skulle. In i taxin igen, veva ner rutan och be honom att gasa på hem.

Väl hemma hos syrran tog det ett tag innan jag orkade mig upp till sängen. Hanna ställde en hink på min sida men den användes aldrig. Jag somnade som en stock och vaknade vid 11.30, trött, sliten och med en massa ånger. Jag ska aldrig mer dricka! (som alltid). Så jaaaa jag mår verkligen som jag förtjänar idag! :/
Men jag har tagit mitt ansvar, lekt med min son hela eftermiddagen, gett honom mat, duschat honom och nattat honom...Nu sitter jag dessutom och pluggar som en tok. Bara 2 pluggdagar kvar innan dagen D. Jag är skitnervös och förväntansfull på samma gång.
Nu måste jag plugga vidare. Linus ska förhöra mig nu. Känner mig som 12 igen...hahahaha
Ha en skön kväll, imorgon är det måndag igen!
P&K

Kommentarer
Postat av: Della

HAHAHA!

Låter precis som när vi var 14. Lär du dig aldrig. :P

Puss vännen min.

2010-09-14 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!