Dags för fredagsmys...

Veckorna går snuskigt fort...Känns som att det bara finns måndagar och fredagar på en vecka..Tycker att när man gick i skolan och på gymnasiet kändes det som att veckorna var hur långa som helst men nu hinner man inte ens ha ångest på söndag kvällarna fören det är frdag igen! Lustigt det där! :)

Igår blev det alltså en långtur i skogen men lilla Hugin. Det var jätte härligt och jag säger bara det att vill man verkligen koppla av och inte tänka på något så ska man verkligen rida. Det är det bästa som finns! Tycker jag i alla fall..hehe
Åkte in till stan men syrran och alla ungar på eftermiddagen men som vanligt när jag verkligen MÅSTE hitta något att ha på mig så gör jag inte det...Får ta en sväng in på lördag igen och leta lite mer.

Idag är en pluggdag som vanligt. Vid 14 hämtar jag Vincent och sen kommer Alex&Colin och hälsar på. Det ska bli kul att träffa dom, blir lite längre mellan gångerna nu när man inte är hemma och är mammalediga längre. Tyvärr.. Vi ska fika och snacka skit och grabbarna kommer nog att busa i lekrummet. :D

Ikväll blir det fredagsmys med lilla familjen. Tacos, massa godis och Tv. Vincent får vara vaken lite längre och somna i soffan men mamma och pappa. :) Imorgon ska V följa med sin pappa på trav i Mantorp hela dagen. Han kommer nog vara lycklig, det är ju inte allt för ofta grabbarna i familjen åker iväg själva! Det kommer nog att uppskattas av båda två. Och så får ju jag lite tid för mig själv också! inte heller allt för ofta det händer.

Nu måste jag sätta fart. Inte många dagar kvar tills jag åker. Känner lite panik. :/

Have a nice day! Det ska jag ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!