Då var dagen kommen....

Jaha då sitter man här, har ätit revbenspjäll, ost&kex och vindruvor...
Känner mig nervös, otålig, lite nere men samtidigt förväntansfull...Nu vill jag bara ha sagt hej då..Det är det som jag är nervös för..Tjuter alltid!!!
Men det kommer nog gå bra..Skönt för Vinne att slippa sin mamma ett tag och få vara lite med sin pappa...
Men jag kommer längta ihjäl mig...Hoppas dagarna går så fort att jag inte hinner tänka!

Nu måste jag packa det sista och gå och lägga mig!
Vi hörs på söndag kväll..Då får ni eventuellt en sammanfattning av veckan! Om jag orkar....
På tisdag börjar jag massera...Jihoooo!  

Wish me luck!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!