Bloggsug?

Tror att jag precis fick ett bloggsug. Sitter ensam (Vincent sover) och funderar över framtiden.
Har dock en liten baktanke med denna blogg. Jag ska ju om ca 1 vecka börja plugga och utbilda mig till Hästfysioterapeut så jag har även tänkt använda mig av bloggen som lite marknadsföring mm när jag sedan ska starta eget företag.
Men till en början kommer bloggen handla om familjen, vardagen och förhoppningsvis om lite sport och träning också..

Ska bara komma igång med träningen först..Lite motivation tack. Vart hittar man sådan?
Har tänkt på att ta en bild på mig själv.. ehh naken då som jag sedan kan sätta upp på kylskåpet och på andra passande ställen så att jag på det viset helt enkelt struntar i att äta...Men jag vet inte, känns rätt konstigt att ha sådana bilder hemma och man måste ju ha en hel del självdiciplin för att inte strunta i bilderna, öppna kylen och äta skiten ändå. Eller?

Jaja på måndag börjar nya livet, igen!

Nu ska jag äta upp min choklad och dricka upp mitt vin.
Sen ska jag borsta tänderna, kolla att V sover fint och sedan blir det sängen. Tur att Affe håller mig sällskap.

Godnatt Folket!
Imorgon är en ny dag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ytterligare en ny måndag....:) go girland go!!!

2010-09-05 @ 08:25:37
Postat av: Matilda

Kul att du börjat blogga:) Mathy får lite konkurens;) Haha jobbe med alla bilder, menar om man glömemr att ta ner någon när man får gäster och man står helt naken:) Har ni några planer för nästa helg då grabbarna är lediga?



Kram

2010-09-05 @ 21:06:22
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!