Barn

Har precis ätit ugnspannkaka..Smarrigt värre!
Sitter och tittar på Supernanny, det är ju inte klokt. Ok jag kan också tycka att det är svårt med barnuppfostran ibland men herregud säger jag bara...Hur långt ska man låta det gå?
Det är ju mest synd om barnen..De måste ju vara helt vilsna, de vet ju inte vad som är rätt eller fel eller hur man uppför sig..Respekt är ju inte att tala om heller! Nej usch jag ska aldrig bli en sådan förälder! ALDRIG!

Nu ska jag ut och promenera innan Vincent ska hämtas på dagis kl 15...
Sen känner jag för en liten shopping sväng...
Måste ha nya gardiner, V ska ha nya skor och ett till regnställ och jag skulle behöva en helt ny garderob...
Det är lustigt hur man blir när man får barn, om jag köper något nytt till mig själv har jag faan ångest och vill lämna tillbaka det dagen efter men till Vincent kan jag köpa hur mkt som helst för han behöver ju det...? eller inte..den ungen har så det räcker och blir över..

Får se vad jag kommer hem med..

Ha en fortsatt bra dag..
Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!