Underbara morgon!

Det är så mysigt att min lilla son har blivit lite äldre. Nu kan han ligga i mammas och pappas säng och titta på barnprogram på morgonen. Favoriten är Fåret Shaun! :) Men hlest av allt vill han se hockey. Den kanalen finns dock inte i sovrummet vilket jag tycker är väldigt skönt! Men som sagt jag tycker det är hur mysigt som helst att ha honom bredvid en stund innan dagis väntar! <3

Igår åkte vi till Alex&Colin efter dagis. Grabbarna lekte, hundarna lekte och jag&alex satt ocg snackade massa skit som vanligt! ;) Det blev världens kalas en tisdag. God mat och chokladpudding till efterrätt. Smaskens! :) Så tack Alex för en trevlig kväll..Måste göras om snart!
Jag kan ju inte förneka att jag blev liiite sugen på ett till barn igår när A berättade att hon kände sparkar och nu när magen börjar synas och så...Men vi ska vänta. Det har vi bestämt! Ett tag iaf! heheheh

Idag ska jag iväg och storhandla, tanka bilen, ta en lunch och en sväng på stan med syrran, hämta V på dagis och sen iväg och massera. Så idag är det full fart men det gillar jag. Och ikväll kommer eventuellt Jonna och Ewe hit och håller mig sällskap. Linus är iväg på bortamatch i Sunne.

Nej nu måste jag sätta fart.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!