Tisdag och svinkallt

Vad är det för land vi lever i!? Jag fryser ihjäl...

Morgonen började med att Linus klocka ringde oerhört tidigt. Det var kolsvart ute. Jag hade som vanligt satt min på 07.30 men när klockan ringde och lilla V fortfarande sov tungt bredvid gick jag upp och ringde till dagis för att säga att Vinne fick sovmorgon idag. Han vaknade sen vid halv 9, utvilad och glad!
Vinne lämnades på dagis, liiite ledsen bara. Sen gick jag hem igen och år gröt och pluggade.
När klockan närmade sig lunch lagade jag kasslergryta och ris och tog sedan med mig lunchen till mammas&pappas jobb. Mysigt!

Nu är jag hemma igen. Det blir mer plugg och en kopp kaffe. Vid 15 ska lilleman hämtas igen och då blir det full fart här hemma. Vid 17 tiden kommer Ewe och hälsar på. Då ska jag göra smoothies. Sen blir det nog lite te i kylan. Usch! Jag undrar fortfarande vad jag ska sätta på mig när det verkligen är vinter ute! Bläää
Jag är en sommar människa...och har nog alltid varit det! Jag hatade att vara ute när det var kallt som liten. ;)

Nehe, bäst att sätta fart!

Trevlig tisdag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!