Moffarna

Flottar med Ewe och Jonna...Vi har käkat tacos och massa snacks..Usch! Kanske skulle ta en promenad imorn bitti när jag lämnat Vincent..Om jag finner motivationen? Någonstans..

Har varit iväg och masserat 2 hästar till idag. Det gick bra! Nu har jag lite smått ont i armar och axlar. Men imorn blir det att vila från massagen och så påt igen på fredag barra! :)

Imorn skulle jag vilja ha sovmorgon men icke..Har en karl som kommer hem mitt i natten och jag tror inte att han är så sugen på att gå upp vid 07.30 imorn. Så det blir inget med det! Bara att bita ihop!

Nu ska jag fortsätta umgås.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!