Long time no see.....

Hej på er!

Har verkligen fullt upp hela dagarna. Har kommit igång med massagen ordentligt nu så det är verkligen jättekul! Är iväg och masserar på dagarna, hem och hämta Vinne på dagis, ta hand om honom och om huset, förbereda morgondagens massager och sova. Så jaa dagarna springer förbi. Men jag är taggad till tusen att bli bra på det här nu så det är skitkul.

Jag tycker även att det är spännande att träffa nya människor och nya hästar. Att inte veta vad som väntar liksom! Det är alltid en utmaning.

Annars är allt som vanligt. Vincent gör framsteg varje dag och lär sig oerhört mycket på dagis. Han är verkligen en liten pojke nu. Vet precis vad han vill och nu kan man kommunicera med honom. Han älskar att prata och är nöjd och glad mest hela dagarna. <3 Tiden går så fort bara...Usch snart är det jul redan...

Linus har sin hockey och jobbar. Hästarna gå bra nu. Vunnit 5 raka! Vi hoppas på fortsatt segersvit. I veckan har han 2 bortamatcher så det blir lite ensamt nu onsdag, fredag. Men jag är ju van! ;)
Helgen blir lugn. Jag är hästvakt så för mig blir den en del ridning. Ska bli kul att få rida och inte bara klämma på dom! :)

Nu ska jag ta hand om tvätt, plocka ur diskmaskinen, gå ut med Affe och hämta V på dagis. Sen åker vi till Snövelstorp för lite eftermiddags lek med Alex och Colin!

Ha en bra vecka!

/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ikväll, super mysigt att ni kom. Det får vi göra om snart igen :) Ta hand om er nu min vän. Pussilipusss

2010-10-05 @ 20:01:19
URL: http://alexandraamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!