Heeej på er

oj oj vad det går långt mellan gångerna nu...Hinner inte med riktigt!
Veckan som gått har bestått av massager, bus med Vinne pinne, mysig kväll på Deli med tjejerna och vardagsbestyr. I helgen tog vi det bara lugnt. Jag har varit hästvakt så för min del har det blivit en del timmar i stallet..Jag älskart! Nu är jag faktiskt hästvakt igen så imorn bitti blir det ridning för min del.. Jipppiii

Linus är iväg på match i Mjölby ikväll..Vi får se hur den slutar...Jag har ätit gröt..Nu ska jag duscha och lägga mig under filten framför tvn..

Imorn ska V ha fotografering på dagis...Hhih lilla skitunge..Jag försöker berätta för honom att man ska skratta på kort men hans största utmaning blir nog att sitta stilla när bilderna tas..Jag är oerhört spänd att få se dessa bilder.
Nu har jag tagit första steget mot ett sundare liv. Imorse promenerade jag 50 min, när jag kom hem åt jag en ordentlig frukost och tog c-vitaminer.. Nu ska jag bara hålla i det här. Jag ska gå i alla fall 4 dagar i veckan och röra mig på annat sätt också. Antingen rida eller gymma.. Nu jävlar har jag bestämt mig. Så det så!!!!

Imorn blir det storhandling, promenad, stallet, lunch på stan och mys hemma på eftermiddagen!
På fredag är Vinnes dagis stängt..Och hör och häpna...Hela lilla familjen ska då till Busfabriken! Alltså mamma Becka, pappa Linus och lilla Vincent. Jag vet en liten pojke som kommer att älska att få busa med sin pappa! <3

Nee nu ska jag ta en lång varm dusch..

Ha en skön kväll...Det ska jag ha!

/Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!