Slut som artist!

Min lista för dagen!

1. Upp 07.30, klä på mig, väcka V och klä på honom, in i bilen och lämna på dagis.
2. Göra frukost och väcka nästa barn, Linus! Äta frukosten.
3. På med ytterkläder och promenera in till gymmet.
4. Träna.
5. Lunch med la familia på Paus.
6. Promenera 6 km hem igen med skavsår på båda hälarna.
7. Förbereda maten.
8. Hämta V på dagis.
9. Åka till affären och handla. (Vinne skulle ha allt han såg i affären)
10. Laga maten. Tror att maten är färdig att ätas, får ställa mig upp innan min första tugga är stoppad i munnen.
11. Laga en till maträtt till Vinne som vägrar äta fisk.
12. Äta. Min mat är dock kall.
13. Bli arg på Vinne för att han kastar sin mat på golvet. Han får sitta i sin matstol tills han är snäll igen.
14. Ta hand om all disk. Vincent skriker och är arg.
15. Dammsuga kök och matplats. (Jag har fått en gris till son)
16. Städa lekrummet, Vinne plockade i 2 legobitar, jag alla andra 350 leksaker.
17. Duscha mig själv och barnet.
18. Sätta på blöja och pyjamas medan barnet sparkar och skriker.
19. Ner igen och äta youghurt.
20. Upp igen efter 2 min då surbullen vägrar äta mer än 2 skedar.
21. Borsta tänderna.
22. Ner i sängen med glader, säga godnatt och släcka lampan. Idag sa jag också att jag hoppas att han är på bättre humör när han vaknar imorgon. Det återstår att se!
23. Sätta på tvätt.
24. Bädda rent i sängen.
25. SLUT SOM ARTIST...

Som ni kanske märker har lilla herrn inte varit på sitt bästa humör idag. Den här dagen vill jag bara glömma och istället tänka att imorgon är han go och glad som vanligt! Ingen pessimist här inte, eller? :/

Det jävliga är att jag inte kan gå och lägga mig, hur trött jag än är. Har inte varit ute med hunden och tvätten måste tas hand om. Den största anledningen är dock att det känns lite taskigt mot Linus att gå och lägga mig innan han ens har kommit hem. :/
MEN mina ögon svider och min kropp längtar efter nybäddad säng. Skynda dig hem nu L så jag kan säga hej och godnatt! :)

Imorgon tar vi nya tag.

Godkväll

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Oj, låter som ett väldigt fullspäckat schema =) Du vill inte lägga ut lite mer bilder på V? Man blir ju så nyfiken när man är inne här och läser då och då...höhö.

2010-11-02 @ 19:59:22
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: charlotte

SUPERMAMMSEN!!! Bäst är du gummsan, så det så. Får mig dock att inse att det här med barn ska jag nog vänta med en sisådär 20 år för jag har inte ditt tålamod direkt, haha ;) <3

2010-11-06 @ 19:17:12
URL: http://charlottelitas.wordpress.com
Postat av: Conrad Philipsson

Hej Beccis Meccis!



Kom ihåg när vi gick i mellanstadiet och jag kallade dig meccis beccis meccis och du fnissade och sa att det var roligt. Kul att se din blogg. ska försöka följa den. Titta gärna in på min. Kul att läsa att du fortfarande tycker om att dansa!

2010-11-08 @ 21:46:36
URL: http://corremorresnorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!