Ny vecka, nya möjligheter!

Jaha då tar vi nya tag och börjar om. Veckan som gick har endast handlat om sjukdom. Först Vincent, sen jag och sen Vincent igen. Men nu ni, nu är det slut på sjukdom i lilla familjen för det här året i alla fall. Trodde jag ja! Linus började morgonen med att upplysa mig om hur ont han har i halsen och att han förmodligen har feber= döende när det gäller honom! :/ Nej men jag säger som vanligt att det finns hjälp mor halsont och feber men vill man inte göra något åt det får man skylla sig själv, så det så! :)

I helgen har det varit minst sagt lugnt. Fredagen tillbringades i ishallen. Lördagen bestod av mys hemma med ost&kex och söndagen bjöd på trädgårdsarbete. Herregyd vad jobbigt det är att kratta. Blää säger jag bara. Men nu fär snän komma om den vill för nu är det tipp topp på tomten. Tack snälla alla som hjälpte till! Verkligen guld värt då min andra hälf i princip aldrig är hemma. Igår var han i Munkfors. Åkte 07.30 och kom hem på natten när jag sov. Så det var den söndagen.

Denna morgon började förutom Linus gnäll om sjukdom med en rejäl duns. Klockan 05.30 ramlade lilla V ner från vår säng. Det har aldrig hänt förut. Men nu hade han hamnat nere vid våra fötter så då var det ju bara en tidsfråga eftersom han inte ligger speciellt stilla när han sover. :( Han grät lite men somnade ganska fort på mammas bröst. <3
Vi fick väcka honom när vi skulle till dagis men jag tror att han tyckte att det var kul att komma tillbaka igen. Efter en hel vecka hemma hade han nog mycket energi att göra av med!

Jag har varit och tränat nu på morgonen. 60 min kondition och ett mördarbenpass efter det! Så nu känns det att jag lever. Men det är skönt! Nu ska jag äta en sallad och sen ska jag hämta mormor. Vi ska åka och köpa färg och tyg. Här hemma ska det nämligen renoveras en del. Det gillar vi. hiihi

Ha en bra måndag.
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!