Lugn helg, ny vecka!

Den här helgen har varit minst sagt lugn. Det var många helger sedan vi gjorde ingenting. :)
Fredagen bestod av tacos mys. Jag och V förberedde maten. Vi tände massa ljus och åt massa gott. Efter maten satt jag och Vinne i soffan, käkade vindruvor och kollade på Pippi. Klockan 19.30 var det som om någon drog ur sladden på tv.n...Fanskapet bara dog. Så där satt vi 30 minuter innan Idol skulle börja, utan tv. Vinne blev förtvivlad då han inte kunde se sin älskade Pippi Långstrump längre. Det slutade med att hela familjen inklusive hund fick ligga i sängen hela kvällen. Både jag och Linus var oerhört godissugna men vi fick snällt vänta tills lilla V hade slocknat. Kändes grymt att ligga och smaska utan att han fick smaka. Han kastade väl in handduken efter halva Idol och Linus innan röstningen. Så jaa fredagen var väldigt lugn.

På lördagen sov jag och V till 10.30!!!!! Hallelulja..Linus hade gjort frukost och vi åt den i sängen. Hahha jaa sängen har nog varit den plats där vi har vistats mest i den här helgen. Efter en god frukost åkte vi in till stan. Jag tränade och Linus och V åt pizza med grabbarna. ;)
Efteråt skjutsade jag dem till ishallen. Där spelades det match och V var nog lycklig att få tillbtinga dagen med sin pappa. Jag var i stallet och pysslade. Även lördagskvällen var lugn..Vi somnade nog ganska tidigt! :)

På söndagen hade Linus bortamatch. Han åkte vid 07.30 och kom inte hem fören mitt i natten. Jag tog mig i alla fall friheten att åka och köpa en ny tv. Den blev skitbra. Jag jobbade några timmar på gymmet på eftermiddagen, hämtade V hos mamma, la honom och tittade på Ensam Mamma Söker. Sen blev det sängen för in del. Och tur var väl det. Vinne vaknade mitt i natten och var jätteledsen. Jag hämtade honom och då var han kokhet. Jaha, ännu en vecka utan någon nytta gjord tänkte jag. Jag gick upp vid 07.30 och ringde dagis för att säga att V inte skulle komma. När vi sedan vaknade igen vid 09.30 var ungen inte ett dugg varm längre. Skönt men ändå en onödig dag hemma. :/ Jag kom däremot på att det antagligen var biverkningar på den där sprutan han fick förra frdagen. Det skulle ju ta 10-14 dagar innan man skulle se någon biverkning.

Nu sover lilleman och jag har pluggat. Tar en liten paus men ska fortsätta nu igen.
När vi har ätit mellis tar vi nog bussen in till stan. Jag måste träna. Får ångest nu när jag varit duktig 3 veckor. Och i helgen blir det ju party så jag måste träna! :D

Ha en bra vecka..

Tjohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!