Konstigt!

Imorse fick jag i alla fall åka iväg och träna. Det var jätteskönt. Konditionsträning 60 min stod på schemat och idag var det jobbigt jobbigt...Men dessto skönare efteråt! Jag köpte med mig sallad till mig själv, lasagne till Linus och Vinne fick en Happy Meal..Gissa om det var någon som blev glad! :) Man ska ha det lite lyxigare när man är sjuk tycker jag!

Vincent har drabbats av någon konstig sjukdom. Han är inte ett dugg hängig eller gnällig. Har ingen feber på dagarna men på kvällen kommer den tillbaka. På natten är han väldigt varm men sen är den i princip borta på morgonen igen. Stackarn, jag hoppas verkligen att den försvinner snart. Och det här vädret gör det ju inte bättre. Usch vilket skit, man vill ju inte ens gå utanför dörren. :(

Den här veckan är ganska fullspäckad annars. Träning VARJE morgon. Massage och ridning på torsdag, hockey på onsdag. Sen får vi se vad vi hittar på på fredag. Linus har nämligen lång bortamatch då...Jipppiieee...Så det blir jag och Vincent. <3 Men vi är vana! hihih

Lördagen bjuder på party. Min fina vän Jonna fyller 22 år och det ska firas med stort partaj. Hoppas att Ewe kan fixa till håret på mig innan. Jag är verkligen värdelös på hår.

Nu ska jag försöka plugga lite innan lilleman vaknar.

Ciao!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!