Helgen som gått!

Då var det måndag igen..Jag säger ju att veckorna springer förbi. :/ Stanna tiden ett tag nu snälla!
Min helg har bestått av jobb och fest. Jobbade fre-lör på gymmet. Det var kul att komma "tillbaka" och göra något annat. Fredagen gick fort då det var massa folk. Men lördagen var segare. På kvällen var jag, Jonna, Emelie, Della och Johanna för första gången sedan gymnasiet ute tillsammans och partade. Vi hade jättetrevligt hemma hos Jonna innan. Hon hade lagat underbart god mat och Emelies efterrätt var även den gudomlig! :) Så tack snälla tjejer för en mysig kväll. Synd bara att det inte var så kul ute. :(

Igår var jag seeeg minst sagt. Har sovit dåligt i 2 veckor nu (tack vare min annars helt underbara son), och lite party och jobb på det gjorde verkligen susen. Jag somnade klockan 21 igår. Helt utmattad. Men det var välbehövligt för imorse kände jag mig relativt utvilad!

I veckan blir det TRÄNING. idag har jag cyklat till stan, tränat 1,5 timma, ätit sallad på Paus och cyklat hem igen. Herre min skapare vilken mjölksyra jag fick. Men jag ska klara det den här gången. Annars brukar jag alltid börja mitt "nya liv" på måndagar men nu....nu är det for real den här gången. Ska få med mig Ewe också. Det är lättare när man är 2 så man kan sporra varandra!

I veckan ska jag även plugga och förhoppningsvis massera en del.

Ikväll ska jag nog sätta upp nya gardiner i Vinnes lekrum och så ska jag laga god kyckling med sallad!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!