Frusen!

Känner mig som en isbit. Om jag får gissa så tror jag i alla fall att en isbit känner sig så här. ;)
Är precis hemkommen från 2 stall. Åkte ut till Vikbolandet och irrade innan jag 5 minuter för sen kom fram till stallet jag skulle till. Masserade och åkte vidare till Gäverstad för att mocka och fixa mat. Det var nog länge sen jag frös så mycket måste jag säga. Inte fören nu börjar mina fötter tina. :/ Måste köpa varmare kläder. Det är ju inte ens vinter än! Herregud! Jag är verkligen ingen vintermänniska. Sol ska det va, då mår jag bra! ;)

Gårdagen bestod av morgonträning som vanligt! sen tvingade jag med Ewe hem och så satte vi fart med målningen. Här hemma är det alltså rörigt värre just nu. Och med en liten skitunge som är på och pillar på allt är det inte det lättaste att få ordning på. Men borden är färdiga. Nu är det "bara" stolarna kvar. Det är väl dock den jobbigaste delen. Har heller inte hittat något fint tyg till stolarna än. Någon som har tips på bra textilsidor?
Jag vill har gammeldags stil, så typ något med rosa blommor på. Hahaha stackars Linus. Men det får han stå ut med. Tur för honom att han inte är hemma så mycket. :)

Nu måste jag sätta fart och måla. Sen blir det dusch, hämta Vinne, handla, åka och ta in hästarna och sen blir det hockey. Fullspäckat schema med andra ord!

Vi hörs!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!