Julfirande!

Jaha då var det dags för en liten uppdatering då.
Min känsla var så rätt så... Min lilla kille är fortfarande för liten och mammig för att kunna se mig utan att vilja vara hos mig. <3 Han såg mig direkt när dom kom in och då var det kört. Krokodiltårar och massa gråt. Han fick sitta i mitt knä i kyrkan. Men herregud vad duktiga barnen är. Att dom kan alla dessa sånger när dom är så små! :) Jag är impad!

Vinne sparade dock sina krafter till fikan. Han åt bulle, pepparkaka och festis! Jag är helt slut i huvudet efter bara någon timma i miljön med massa barn. En eloge till att dagisfröknar som lever så varje dag!

Nu ska jag lägga V. Han verkar dock inte så trött. Nu spelar han hockey. ;/
Han lär väl bli måttligt glad på sin mamma när jag säger att det är natt natt!

Imorgon kommer Della och barnen hit på julfika. Och eventuellt Alex och Colin också. Nu är det verkligen länge sen vi sågs allihopa. Undrar om barnen känner igen varandra? ;)

Ha en bra kväll allihopa!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!