Helg och ny blogg!

Körde ett mördarpass på gymmet imorse. Ewe gillar mig kanske lite mindre efter idag, men som jag alltid säger till henne, "vill man bli fin får man lida pin" och "det är när det gör ont det ger som mest"... Hahah ibland tror jag inte på det själv men det är väldigt skönt att vara 2. Man ger inte upp så länge den andra inte gör det och om den andra börjar gnälla puschar man och ger lite extra! :)
Har även varit på en lång lunch/fika med Alex på Paus. Utan barn! Vilket inte händer oss så ofta. Båda busarna var på dagis idag. Vi hann prata mycket, om mycket! Det gillar vi! ;)
Linus var hemma tidigt idag. Han har ont i ryggen och kommer inte att spela på söndag. Hur ska det gå? Hans 2 största fans kommer inte förstå någonting när Linus kommer att vara på läktaren istället för på isen.
Linus och V har i alla fall tränat intro idag. Vinne fattade inte riktigt själva grejen utan sprang mest omkring med klubban i luften. Vi har även försökt träna lite julsånger här hemma. Utan större succe dock. Har en känsla av att lillfjärt inte kommer att delta så aktivt i själva sjungandet på måndag. Han får roa publiken med dans istället! ;)
Linus och jag har sett Idol. Hoppas det blir Jay och Minnah i final. Vi ska ju dit och se det live på fredag. Ska bli jättekul. Mysigt att bara få komma iväg vi två. <3 Det ska vi verkligen njuta av. Kommer välbehövligt!
Det blir nog en tidig kväll. Imorn blir det förhoppningsvis lite sovmorgon, en god frukost med hela lilla familjen, träning och en sväng in till stan. Vad kvällen har att erbjuda återstår att se!
Trevlig helg och Godnatt kära vänner.
Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Din blogg är så himla fin vännen. Kom inte upp i morse gumman men ska ta mig i kragen efter helgen & börja mitt nyare liv.

<3<3 Puss till dig & familjen

2010-12-03 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!