En helg med mycket kärlek! <3

I fredags vid lunch åkte jag och L tåget till Sthlm. Den här lilla trippen kom oerhört lägligt. Precis innan jul när man annars brukar vara stressad och trött.

Vi checkade in på hotellet. Tog ett glas och begav oss sedan till en mysig restaurang. Där åt vi god mat och drack lite mera vin. ;) Sen tog vi taxi till Globen! Vi åkte med en ganska galen taxichaufför som körde rätt så fort. Men fram kom vi i alla fall! :) Vi satte oss i baren och tog lite mera dricka. Idol var faktiskt häftigare än vad jag väntat mig. Nästan helt fullsatt och världens stämning. Blev dock lite segt att sitta så länge. Och jag måste säga att efter i fredags tycker jag nog att både Minnah och Jay kunde ha vunnit. Hon gjorde väldigt bra ifrån sig och jag tror nog endå att jag föredrar hennes röst live mer än Jays! Men men, det brukar ju vara 2.an som tar sig längst efter Idol i alla fall. Vi får väl se?

Det blev en taxi till hotellet efter. Och här snackar vi galen taxichaufför. Jag trodde aldrig att vi skulle komma fram levande. Det var ju för det första svinhalt ute, mörkt, massa trafik. Han körde faan som om han hade stulit bilen. Det kom tom en polisbil med blåljusen på som han efter att ha kört åt sidan, kör ifatt och åker bakom i 110 km/h...Jag och Linus höll oss i ganska hårt kan jag ju meddela. Tokstolle! Skaffa ett nytt jobb...

På lördagen sov vi lääääänge.. Vi skippade frukosten och gick direkt på lunchen. Den avnjöts på Pizza Hut. Sen gick vi på stan. Hittade lite kläder till oss alla. V fick en skitsnygg jacka som han ska steka med på jul/nyår och en skjorta med röd slips! Gulle!
Helgen har varit mysig minst sagt och vi har hunnit prata om allt mellan himmel och jord! Men framför allt har vi haft tid för varandra! Det var ett tag sen vi verkligen hann njuta av det vi har tillsammans. <3
Det är ju faktist så att jag och L har varit tillsammans i snart 8,5 år. Vi är unga men har hunnit med en hel del. Jag ångrar ingenting! Jag är stolt och glad för allt vi har och framför allt för den kärlek vi delar. Min andra hälft! :) Det är nästan läskigt hur bra vi passar ihop. Jag vet precis hur han fungerar och vad han tänker och tvärtom! Tack älskling för allt...Du är bäst! <3
När vi sedan kom hem kunde väl ingen av oss undgå att tycka att "borta bra men hemma bäst"...För väl hemma väntade en liten glad kille på oss. Han hade nog saknat sina föräldrar lite i alla fall! ;)
Kvällen bestod av bus med V och när han hade somnat tittade vi på en film. Sedan slocknade vi båda ganska fort i sängen hemma i vårt fina hem.

Idag är L iväg på match i Kumla. Hoppas han kan spela ordentligt nu! Och hoppas på vinst. På onsdag är sista matchen innan uppehållet. Mjölby hemma blir väl en bra avslutning! :)
Vinne sover och jag passar på att nörda vid datan lite. När han vaknar ska vi ta på oss massa kläder och åka till Maxi för storhandling!

Ha en skön söndag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ni haft det hur mysigt som helst!:) Kramiiis!

2010-12-13 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!