Åt rätt håll i alla fall..

Nu har jag varit riktigt förkyld och jävlig sen i söndags. Jonnas party gjorde susen. Åt fel håll! Vaknade på söndagen och kunde inte andas med näsan. Har inte heller känt någon smak fören idag. Nu får det återigen vara nog. Men det går ju åt rätt håll i alla fall...Tack för det!

Lilla V har i alla fall varit på dagis 3 av 3 dagar den här veckan. Kors i taket! :) Han har varit pigg och glad när jag har hämtat honom och han har till och med sprungit iväg och busat och inte velat följa med hem! Det är en bra känsla tycker jag. På måndag har de Luciafirande, det ser jag verkligen fram emot. Jag undrar hur lilleman kommer att agera. Kommer han tjuta och springa till mig, kommer han sitta med napp och se rädd ut eller kommer han dansa och klappa händerna? Det återstår att se... ;)

Idag har jag och syrran varit på stan hela dagen. Och hör på det här. Det är den 1 december 2010 och jag är färdig med ALLA julklappar. Det har aldrig någonsin hänt tidigare. Så jaa det är jag stolt över. Ingen mera stress den här julen inte.

Linus är iväg på match i Tranås. Kommer väl hem inatt. Med en vinst i bagaget hoppas jag!
Jag ska ägna min kväll åt mys med Vincent, ta hand om lite tvätt, leta nya möbler (håller ju faktiskt på med lite renovering/byte av möbler) som ska vara färdigt till jul! Sen blir det nog en tidig kväll för imorgon är det träning som gäller igen. Har lite ångest över veckan som gått. Men nu blir det påt igen. Ska bli skönt!

Nu ska jag sanera min son och platsen runtomkring honom. Han har ätit korvsås och pasta. Samtidigt som han har tittat på Pippi. Verkligen jättebra idé av hans mamma! :/

Undra vad jag ska äta ikväll? Hatar att laga mat till mig själv...Inget kul alls!

Trevlig kväll på er!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!