1 vecka sedan nu..

Hej på er!
Har varit extremt dålig på att uppdatera bloggen senaste veckan. Vi har i alla fall hunnit med mycket...som vanligt!
Förra veckan var V hemma från dagis mån-ons.. Han hostade och sov dåligt på nätterna. Så dom dagarna kan vi nästan stryka. Vi var hemma, nästan hela dagarna i alla fall. :)
Onsdagen tillbringade vi i Skärblacka hos Della och barnen! Alex och Colin var där också. Trots alla busiga grabbar hade vi en lugn och trevlig dag med lunch och fikamys. Nu blir det väl ett tag till nästa date! :/
Vi kom på att det inte är som förr längre, när alla 3 var hemma och var mammalediga och hade all tid i världen att träffas. Förra julen hade vi adventsfika hos Della varje måndag. Den här julen har vi bara hunnit med att ses en gång... :( Men det är bara att vänja sig!

Helgen bestod av kalas i Smedby. Linus bror fyllde hela 16 år! Herregud vad tiden går fort. Jag minns det som igår när jag och Linus precis hade träffats och den där lillskiten bara var 8 år. ;)
Jag lärde V att säga "Grattis Hampe".. Han hade även skjorta på sig dagen till ära. <3
Vi åt god mat och efterrätt. Vinne höll låda tills vi åkte hem vid 21.30..Slocknade fort i bilen på väg hem..

Lördagen var väl dagen D då kan man väl säga.. Laserdome och julfest med Vita Hästen. Vi kan stryka laserdomen..Det var inte min grej! Och jag hatar att förlora...Men jag måste erkänna att det var kul som satan! Ska göras om fler gånger! Kvällen i övrigt var extremt lyckad. Alla verkade ha kul och jag och L höll ut in i det längsta. Vi var på O´learys först och sedan begav vi oss till Otten. Rolig kväll med mycket folk ute som man kände..Det är alltid kul! Så tack alla för en trevlig kväll! Nu är det 1 år kvar till nästa gång! :) hahahah

Söndagen tillbringade jag och min trötta sambo i soffan..Jag tittade på tv och L sov..Tills jag skulle jobba och han skulle träna. Det blev en tidig kväll om jag säger så!

Snart är det julafton också. Jag längtar! Faktiskt...Brukar inte göra det men i år känner jag helt annorlunda. Mycket tack vare min lilla son som jag tror kommer uppskatta julen det här året, och han ska få massa paket. <3

Idag har det varit storstädning här hemma. Jag har även tvättat alla kläder, klätt julgranen och skottat! Så den här dagen kan jag gå och lägga mig och känna att jag fått ut en hel del av dagen!
Imorgon åker jag och syrran till Ikea. Sen ska V klippa sig hos Ewe för första gången..Snygg kommer han bli! :D

Nu ska jag glo på tv och invänta min kära sambo!

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!